sâmbătă

Pe undeva ....

    Cred ca mam ratacit pe undeva pe drum incercand sa fiu altcineva , incercand sa opresc durerea dar nimic nu a fost indeajuns...Mi-am lasat personalitatea undeva pe drum , am sperat sa ma intorc si sa ma regasesc intr-o zi .
     In ultimul timp mam saturat sa te astept sa imi spui ca va fi bine , ca pot revenii , ca pot sa fiu eu din nou cea uitata undeva pe drum .... Fara acea durere sfasietoare in piept ..
    Suna ciudat , poate un pic a nebunie dar stiu k ai mintit si ca nu ai sa mai vi stiu si ca inca o faci .... Stiu ca nu ma iubesti ....
   Baiatul din visele mele a disparut ... S-a pierdut si el cu timpul undeva pe drum dar ciudat povestea inca continua si fara el ...Doua intrebari ...
                           Cum sa fiu eu fara el  ? Cum as putea rezista ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu