sâmbătă

O fetita...

- Ai iubit-o?
- Da.
- Ati facut dragoste?
- Nu.
- Si atunci de ce stateai cu ea?
- Nu stiu daca vei intelege. O data am vazut cum
alunecau lacrimile pe obrazul ei, si atunci mi-am
dat seama ca n-am sa mai permit asta. Imi pasa
mereu daca a mancat, daca se simtea bine, daca
nu ii era frig. Nu am vrut niciodata sa o duc in pat,
vroiam doar sa o imbratisez cand ne uitam la un
film, sa ma trezesc cu sarutarile sale. Vroiam sa-i
fiu aproape. Imi placea sa vad cum manca o
ciocolata ca o copila si se stergea cu mana. Cand
toti o sunau si ea spunea "sunt afara cu iubitul
meu". Nu era ca toate celelalte. Ea nu ma iubea ca
celelalte. 

- Ea ma iubea cu sinceritate. 
- Si eu. 
- Ea era fetita mea.
- Apoi eu ... Ea ...
- Si de ce v-ati lasat?
- Fetita a crescut...
- Dar?
- Dar ea pentru mine va ramane mereu acea fetita
prostuta.

- Acum am pe altcineva ...
- Si cu noua iubita cum merge?
- Noua iubita? Nu reusesc sa iubesc pe alta daca nu
e EA" !!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu