luni

Singuratate

Dimineata , iarba , flori marunte , greieri , cer , soare. O singuratate perfecta si fericita ca rasul unui obraz de copil adormit.
Un loc unde nu te puteai intalni decat cu tine , in ziua celei mai curate singuratati , inima imi batea greu in aurul topit al veri . Eram singura cu inima gata sa imi sara din piept parca aducea pe buze intaile resturi ale luni culese din roua.
Inceputul unui cantec ... Ce nu il voi uita niciodata ....
Inceputul unei iubiri....
Era ceasul ce porunceste gandurilor sa vorbeasca precum parfumul unei flori in miez de noapte . Unele crengi erau atat de dese si de lungi incat incoltisera gandul ca te-as mai putea vedea vreodata .
Mainile acelea ce mi-au alinat suferintele atat de mult timp acum nu mai sunt langa mine , sunt captive undeva .Lasandu-mi capul descoperit in bataia vantului , ceea ce imi aducea sufletul inapoi spre noi .
Cadeau stele . Cadeau flori . Cadeau lacrimile acestei fantome de parfum .
Era o floare inflorita in gradina sfanta a vieti devenind apoi un suflet mort ....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu