luni

Crezul Vampirilor :>

Sunt un vampir.


Ma venerez si venerez viata mea, pentru ca sunt singurul Dumnezeu care exista.

Sunt mandru ca sunt un animal pradator si onorez instinctele mele animalice.

Inalt privirea mea si nu sustin credinte care-mi sunt inferioare.

Recunosc diferentele dintre adevarurile lumii si fantezii.

Recunosc faptul ca supravietuirea este cea mai inalta lege.


Recunosc Puterile Intunericului sub forma de legi naturale ascunse prin care imi folosesc magia.


Stiu ca aceste credinte in ritualuri sunt fantezii dar magia e reala, si eu respect si recunosc rezultatele magiei mele.


Am realizat ca nu este nici un Rai si nici un Iad, si am vazut moartea ca o distrugere a unei vieti.


De aceea voi face totul pentru a-mi valorifica viata aici si acum.


Sunt un vampir.

Inchinati-va in fata mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu