joi

in mintea unui monstru

Desi se preconiza a fi o idila ca oricare alta , ceva parea diferit . Gandindu-ma la corpul lui pe care il doream atat de mult , din nu stiu ce motiv ce-i drept .Parca ii auzeam vocea cristalina ce spunea  ca ma doreste...Pe mine un monstru !! Ce era cu baiatul acesta , din toate fetele de pe pamant el era indragostit de mine .Simtindu-ma fericita pentru o secunda.Dar bineinteles ca am realizat ca era doar in imaginatia mea , lucru care ma facut sa ma lupt si mai tare cu sentimentele mele .De ce aveam nevoie ca el sa ma placa ? De ce il doream atat de mult ? Ce erau aceste sentimente ?
 Pentru moment nu am facut decat sa stau in liniste , doar eu si monstrul din mine care astepta si cea mai mica ocazie de a iesii la iveala ....
Am asteptat in fata intrari in parc , in masina , aparitia lui , dar fara succes de data asta...Brusc m-a cuprins un sentiment ciudat de gelozie , monstrul din mine radea , am reusit sa imi pastrez calmul , repetand in minte diferite scenarii , experimentand diferite emotii , unele cunoscute , unele crezute uitate , altele noi .
 Ce facea acest baiat din mine ???
 Era prea greu sa fac fata dintr-o data acestui val de emotii , trebuia sa vanez , trebuia sa plec  , sa ma linistesc inainte de a ii face rau ... inainte de a face ceva pentru care aveam sa ma urasc toata eternitatea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu